Shop Mobile More   DeviantArt is currently in read-only mode for system maintenance
Domo-kun says... by Poo7878 Domo-kun says... by Poo7878
:icondomokunplz: "Happy Birthday HelloSamurai!"

:D Sorry I couldn't really do better ;-; but this is the first thing that came to mind. :giggle: Happy birthday!! :dance: =3 Hope you enjoy it ^^

...uhm..I dunno who Domo belongs to...or where he came from ;-;
Add a Comment:
 
:iconocean-avenue-lawl:
ocean-avenue-lawl Featured By Owner Apr 4, 2009
Oh, this is so cute :D
Reply
:iconpoo7878:
Poo7878 Featured By Owner Apr 4, 2009   Traditional Artist
Thanks :D
Reply
:iconocean-avenue-lawl:
ocean-avenue-lawl Featured By Owner Apr 5, 2009
Your welcome :]
Reply
:iconjoyebii:
joyebii Featured By Owner Aug 24, 2008
zomg domo is sooo cute, and you made him cuter in this picture:D OOOH!
Reply
:iconpoo7878:
Poo7878 Featured By Owner Aug 24, 2008   Traditional Artist
:giggle: Thanks XD
Reply
:iconbetrayedme:
BetrayedMe Featured By Owner Apr 4, 2008
Lolz horrayy! :3 We are gonna party til we're purple! X3 Haha I love this pic, great coloring job! :D
Reply
:iconpoo7878:
Poo7878 Featured By Owner Apr 7, 2008   Traditional Artist
o.o;;; Thanks =3
Reply
:iconnadiactt:
NadiaCTT Featured By Owner Mar 3, 2008
AWWWWWW HOW CUTE 8D :love: I love this!!! aw great workie :hug: 8LJ
Reply
:iconpoo7878:
Poo7878 Featured By Owner Mar 3, 2008   Traditional Artist
:giggle: x3 Thanks =3
Reply
:iconnadiactt:
NadiaCTT Featured By Owner Mar 4, 2008
welcome :hug:
Reply
:iconmidnightmist:
MidnightMist Featured By Owner Feb 29, 2008  Hobbyist Artisan Crafter
Haha, so cute! I love the coloring, the shadows and stuff are just right.
Reply
:iconpoo7878:
Poo7878 Featured By Owner Feb 29, 2008   Traditional Artist
Thanks! =3
Reply
:iconladywinter:
LadyWinter Featured By Owner Feb 28, 2008
lol great work!
Reply
:iconpoo7878:
Poo7878 Featured By Owner Feb 29, 2008   Traditional Artist
Thanks :3
Reply
:icontikimiku:
tikimiku Featured By Owner Feb 28, 2008
I love Domo! :heart:
Reply
:iconpoo7878:
Poo7878 Featured By Owner Feb 28, 2008   Traditional Artist
:D
Reply
:iconkankelina:
kankelina Featured By Owner Feb 27, 2008
awww i love that guy x) you drew him soooo cuuuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :heart:!
Reply
:iconpoo7878:
Poo7878 Featured By Owner Feb 28, 2008   Traditional Artist
:giggle: Thanks! :D
Reply
:iconkankelina:
kankelina Featured By Owner Feb 28, 2008
you're welcome :]
Reply
:icongreatcrow:
GreatCrow Featured By Owner Feb 27, 2008
Great job...do you know where domo-kun originates from? That's always confused me
Reply
:iconpoo7878:
Poo7878 Featured By Owner Feb 27, 2008   Traditional Artist
Thanks. ...well I answered that in my short artist comment <.<;
Reply
:iconslyiis-sethei:
slyiis-sethei Featured By Owner Feb 27, 2008
O.o.......there it is....AGAIN!!!!
Reply
:iconpoo7878:
Poo7878 Featured By Owner Feb 27, 2008   Traditional Artist
yes >:3
Reply
:iconslyiis-sethei:
slyiis-sethei Featured By Owner Mar 2, 2008
:ohnoes:
Reply
:iconpoo7878:
Poo7878 Featured By Owner Mar 2, 2008   Traditional Artist
IT'S CRYSTAL METH IN A CAN
POWER THIRST IS CRYSTAL METH D:
Reply
:iconslyiis-sethei:
slyiis-sethei Featured By Owner Mar 11, 2008
:dead:
Reply
:iconpokeinuyasha:
pokeinuyasha Featured By Owner Feb 27, 2008  Hobbyist Digital Artist
LOL DOMO-KUN!!!!!! *steals and runs in circles* AHEIHOUHAHEIHOUHAHEIHOUHE DOMO DOMO DOMO DOOOOMOOOOOO *OOOOOO*

Domo: *scared* ;___;


Lovely drawing! So cute! <3
Reply
:iconpoo7878:
Poo7878 Featured By Owner Feb 27, 2008   Traditional Artist
:lmao: XDD

Thanks =3
Reply
:iconsynaesthetik:
Synaesthetik Featured By Owner Feb 27, 2008
I don't know where that thing has come from either. But it totally weirds me out. O_o I remember seeing one at the anime convention I went to.
Reply
:iconpoo7878:
Poo7878 Featured By Owner Feb 27, 2008   Traditional Artist
XD; I think they're kinda cute <3 I've only seen them in random pictures and from my friend XD;
Reply
:iconsynaesthetik:
Synaesthetik Featured By Owner Feb 27, 2008
I actually had, at one time, a friend from Japan tell me that they had something to do with chocolate.
Reply
:iconpoo7878:
Poo7878 Featured By Owner Feb 28, 2008   Traditional Artist
o.o;;
Reply
:iconzommyippy:
ZommYippy Featured By Owner Feb 27, 2008  Hobbyist General Artist
Omg that is so cute that Domo is funny xD

Very cute n.n
Reply
:iconpoo7878:
Poo7878 Featured By Owner Feb 27, 2008   Traditional Artist
:giggle: Thanks =3
Reply
:iconhellosamurai:
HelloSamurai Featured By Owner Feb 27, 2008
OH MY GOSH! :dance: W000000T!!!!1

Thank you so much! >.<; This is so thoughtful! Your the best! :D
Reply
:iconpoo7878:
Poo7878 Featured By Owner Feb 27, 2008   Traditional Artist
^w^!!

You're welcome! :hug: Awww...I'm not the best o.o;
Reply
:iconhellosamurai:
HelloSamurai Featured By Owner Mar 2, 2008
Awww, yes you are! X3
Reply
:iconpoo7878:
Poo7878 Featured By Owner Mar 2, 2008   Traditional Artist
^^;
Reply
Add a Comment:
 




Details

Submitted on
February 27, 2008
Image Size
35.6 KB
Resolution
333×356
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,912 (1 today)
Favourites
98 (who?)
Comments
38
Downloads
4,407